Πολιτική Αποστολής

Ευχαριστούμε που αγοράσατε από το maxfeel.gr. Για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με το maxfeel.gr ([email protected]) ώστε να σας παρέχουμε τον αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας.

Χρόνος Επεξεργασίας Παραγγελίας

  • xΕίναι ο χρόνος που περνά από τη στιγμή που ο πελάτης τοποθετεί την παραγγελία έως τη στιγμή που ο πωλητής παραδίδει την παραγγελία στην υπηρεσία παράδοσης.
  • Συνήθως, οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 3-7 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση/πληρωμή της παραγγελίας. Οι παραγγελίες που γίνονται το Σαββατοκύριακο μπορεί να υποστούν καθυστέρηση.
  • Το αποθεματικό μας λειτουργεί μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες λειτουργίας των επιχειρήσεων, εκτός από τις αργίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, λαμβάνουμε μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι οι καθυστερήσεις αποστολής θα περιορίζονται στο ελάχιστο.

Κόστος Αποστολής και Χρόνος Διέλευσης

Χώρα

Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης

Κόστος αποστολής

Ταχυδρομική υπηρεσία

Ελλάδα

1-3 εργάσιμες ημέρες

€4
(βάρος < 2 kg)

ACS

1-3 εργάσιμες ημέρες

Για κάθε επιπλέον 2kg:
Προσθέστε €1 στο κόστος αποστολής

ACS

Συνολικός χρόνος παράδοσης = Χρόνος Επεξεργασίας + Χρόνος Αποστολής (ανάλογα με την τοποθεσία σας)

 

Πληρωμή με Αντικαταβολή

Παρέχουμε τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή για τις παραγγελίες σας. Υπάρχει επιπλέον χρέωση 3 ευρώ για την πληρωμή με αντικαταβολή, τα οποία προστίθενται στο συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.

Παρακολούθηση

  • Θα λάβετε ένα email όταν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί. Θα σας παρέχεται ένας αριθμός παρακολούθησης (ο αριθμός παρακολούθησης θα είναι ενεργός εντός 24 ωρών). Σημειώστε ότι αυτό μπορεί να διαρκέσει περισσότερο κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων ή αργιών.
  • Οι πληροφορίες παρακολούθησης μπορεί να χρειαστούν 48 έως 72 ώρες για να ενημερωθούν.
  • Εάν δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε το δέμα σας κανονικά, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα επιλύσουμε αυτό το θέμα εντός 48 ωρών.

Delivery Time Exceeded

Εάν η παραγγελία σας καθυστερεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση [email protected], θα ελέγξουμε την κατάσταση με την εταιρεία μεταφορών έγκαιρα. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξή σας.

Ακυρώσεις παραγγελιών

  • Μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας εάν επικοινωνήσετε μαζί μας εγκαίρως μετά την αγορά σας. Εάν η πληρωμή σας ολοκληρωθεί και το δέμα δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν από την παράδοση του αντικειμένου. Και θα σας επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό των χρημάτων σας.
  • Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι παραγγελίες δεν μπορούν να ακυρωθούν αφού το δέμα έχει αποσταλεί.

Σχετικά με τον φόρο

Σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς, θα επιβάλλουμε φόρους ανάλογα με τις απαιτήσεις φορολογίας του τόπου αγοράς. Για τις παραγγελίες που προέρχονται από την τοποθεσία διαμονής του αγοραστή, θα επιβάλλεται επιπλέον φόρος 24%. Σημειώστε ότι ο φόρος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία αγοράς και τα προϊόντα που αγοράζονται. Ο φόρος θα εμφανίζεται σαφώς κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και θα αναγράφεται στο συνολικό ποσό της παραγγελίας σας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με τους φόρους, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας.

 

Τηλέφωνο: 2241402120

Email: [email protected]

Διεύθυνση καταστήματος πολυκαταστήματος:
Λεωφόρος Ηρακλειδών 0, Ρόδος, Ελλάδα