Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτος τα εξοδα αποστολης. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.

Όροι επιστροφής

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον : 

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία.
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί.
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς. 
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
  • Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας. 

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης. 

Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση. 

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον: 

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία. 
  • Ο καταναλωτής πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2241 402120 ή στο mail ,[email protected] προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του. 
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη. 
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα  πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία. 
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα σας υποδείξουμε για τους πελάτες μας και με επιβάρυνση του καταστήματος. 

Το MAXFEEL, ως προμηθευτής, εγγυάται την καλή λειτουργία κάθε συσκευής που προμηθεύει και παρέχει υποστήριξη σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:

Το MAXFEEL παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας του λογισμικού της συσκευής (εφόσον πρόκειται για συσκευή με προγραμματιζόμενο λογισμικό, π.χ. κινητό τηλέφωνο, tablet pc) για τρία (2) έτη από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση που το λογισμικό της συσκευής παρουσιάσει προβλήματα στη λειτουργία του, ο αγοραστής δικαιούται δωρεάν επιδιόρθωση εντός της περιόδου ισχύς της εγγύησης. Το MAXFEEL οφείλει να προσφέρει την απαραίτητη υπηρεσία επιδιόρθωσης.

Σε περίπτωση καμένων/ελαττωματικών pixel στην οθόνη, καλύπτονται από την εγγύηση μόνο εφόσον ο αριθμός τους είναι πάνω από 3 στο σύνολο των pixel της οθόνης.

Σε περίπτωση που ο αγοραστής δε μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στο κατάστημά μας αυτοπροσώπως, επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.

Καμία υπηρεσία δεν παρέχεται χωρίς χρέωση εφόσον εντοπισθεί:

Ακατάλληλος χειρισμός της συσκευής, που έχει επιφέρει βλάβη ή ζημιά σε αυτή, όπως πτώση, ρινίσματα και ξένα σώματα σε ακουστικό, ηχείο, θύρα φόρτισης, υποδοχή ακουστικών (ακόμη και σε συσκευές με πιστοποίηση ανθεκτικότητας IP67, IP68, IP69, MIL-STD-810G

Χρήση μη συμβατών περιφερειακών, ικανά να επιφέρουν βλάβη ή ζημιά στη συσκευή

Επεμβάσεις, αλλαγές ή απόπειρες επισκευής από τον χρήστη ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο άτομο

Ζημιές από ανωτέρα βία, π.χ. ζημιές από υγρασία-νερά (ακόμη και σε συσκευές με πιστοποίηση ανθεκτικότητας IP67, IP68, IP69, MIL-STD-810G), κεραυνό, υπέρταση ηλεκτρικού δικτύου, πυρκαγιά, περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις, βροχή, πλημμύρα, σεισμό κ.ά.

Εσφαλμένες επεμβάσεις στο λειτουργικό σύστημα (firmware) της συσκευής από τον χρήστη ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο άτομο

Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής καθώς και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το Services.

Σε περίπτωση μη παραλαβής της συσκευής μετά την παρέλευση 60 ημερών από την ημερομηνία παράδοσής της στο Services χωρίς καμία υποχρέωση ειδοποίησης γραπτής ή τηλεφωνικής από μέρους μας, αυτή αποστέλλεται για ανακύκλωση.

Η δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας (backup) των δεδομένων της συσκευής είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Το MAXFEEL αναλαμβάνει την διαδικασία δημιουργίας αντιγράφου κατόπιν χρέωσης αλλά δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια δεδομένων κατά την διάρκεια προσπάθειας δημιουργίας αντιγράφου ασφαλείας και δεν υποχρεούται για την ανάκτησή τους. Για κάθε είδους ζημιές που αναιρούν την ισχύ της εγγύησης, μπορούμε να προσφέρουμε επισκευή, με ανάλογο κόστος ανταλλακτικών ή/και εργασίας. Το ίδιο ισχύει και μετά τη λήξη της εγγύησης.

Μη επιστρεπτέα αντικείμενα:

  • Τα είδη που πωλούνται σε προσφορά ή τα προπληρωμένα κουπόνια δεν επιστρέφονται.
  • Οι ζημιές/απώλειες που προκαλούνται από τους πελάτες δεν επιστρέφονται.

Επιστροφές χρημάτων

  • Τυχόν έξοδα αποστολής σε περίπτωση υπαναχώρησης του καταναλωτή θα καλυφθούν από τον ίδιο και αφού λάβουμε το προϊόν και καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι είναι σε καλή κατάσταση θα σας επιστρέφουμε τα χρήματα. 
  • Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης της παραγγελίας τα χρήματα θα επιστρέφονται ανάλογα με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Ειδικότερα οι συναλλαγές με χρήση πιστωτικής θα ακυρώνονται ενώ στην περίπτωση αντικαταβολής θα γίνεται κατάθεση των χρημάτων στο λογαριασμό που θα μας υποδεικνύει ο πελάτης. 
  • Εάν δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων εντός 30 εργάσιμων ημερών, παρακαλούμε ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας ή την εταιρεία πιστωτικής κάρτας σας. Μπορεί να χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα πριν η επιστροφή χρημάτων καταχωρηθεί επίσημα. Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και ακόμα δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected].
  • Σημείωση: Δεν επιστρέφουμε το αρχικό κόστος αποστολής.

Ακυρώσεις παραγγελιών:

  • Μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας εάν επικοινωνήσετε μαζί μας εγκαίρως μετά την αγορά σας. Εάν η πληρωμή σας έχει ολοκληρωθεί και το δέμα δεν έχει αποσταλεί, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν από την παράδοση του αντικειμένου σας. Και θα σας αποζημιώσουμε πλήρως για τα χρήματά σας.
  • Οι παραγγελίες δεν μπορούν να ακυρωθούν αφού το δέμα έχει αποσταλεί.

Διαδικασία επιστροφών
Συμπληρώστε τη παρακάτω φόρμα. Εφόσον το προϊόν χρήσει αντικατάστασής, αυτή θα γίνει εφόσον επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν και ελεγχθεί από εμάς ότι όντως έχει πρόβλημα.