ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η εταιρεία ΜΑΞΓΟΥΕΛ Ετερόρρυθμη Εταιρεία  με ΑΦΜ 801223987, ΓΕΜΗ 152126720000, ΔΟΥ ΡΟΔΟΥ, Διεύθυνση Λεωφ. Ηρακλειδών 20, Ιαλυσός, 85104, Ρόδος———-(καλούμενη στο εξής και ως «Εταιρεία») δημιούργησε το δικτυακό τόπο www.maxfeel.gr που αποτελεί ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών ρουχισμού ,υποδημάτων, ηλεκτρονικών, αξεσουάρ κ.α το οποίο λειτουργεί με βάση τους ακόλουθους όρους χρήσης. Ο επισκέπτης καλείται να λάβει γνώση αυτών και να προβεί στη χρήση των σελίδων ή/και των υπηρεσιών που απορρέουν από αυτές αφού συμφωνεί και τους αποδέχεται πλήρως. Η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω του ανωτέρω ιστότοπου συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

ΟΡΟΙ

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους όρους και προϋποθέσεις συναλλαγών, οι οποίοι βρίσκονται πάντα προς ενημέρωση των επισκεπτών, εντός του δικτυακού τόπου του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η όποια ανανέωση ή αλλαγή όρων και προϋποθέσεων αφορά μελλοντικές συναλλαγές και όχι παρελθούσες.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Η Εταιρεία δεσμεύεται για την πληρέστερη και ορθή παρουσίαση όλων των πληροφοριών και στοιχείων που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες του δικτυακού τόπου www.maxfeel.gr και αφορούν τα προϊόντα που εμφανίζονται και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών που μπορεί να διέφυγαν της προσοχής ή προέκυψαν ακούσια.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ

Μέσω των ιστοσελίδων του δικτυακού τόπου www.maxfeel.gr παρουσιάζονται και διαφημίζονται προϊόντα και υπηρεσίες που ο επισκέπτης δεν έχει καμία υποχρέωση να καταναλώσει εάν ο ίδιος δεν το επιθυμεί. Τα τεχνικά μέσα (υπολογιστές, tablets, κινητά τηλέφωνα κλπ) καθώς και η σύνδεση στο διαδίκτυο που απαιτούνται για την επίσκεψη στον ιστότοπο σε καμία περίπτωση δεν βαραίνουν οικονομικά την – ΜΑΞΓΟΥΕΛ Ετερόρρυθμη Εταιρεία –  . Πέραν αυτού, καμία ευθύνη δε βαραίνει την Εταιρεία για όποια τεχνικά προβλήματα τυχόν προκύψουν στους χρήστες του δικτυακού τόπου WWW.maxfeel.gr κατά την επίσκεψή τους σε αυτόν. Επίσης η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαιτέρως μη επιτρεπόμενων παρεμβάσεων είτε σε προϊόντα είτε σε υπηρεσίες είτε σε πληροφορίες που προσφέρονται μέσω του δικτυακού τόπου. Επιπρόσθετα, η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για την κακή λειτουργία συνδέσμων (links) που φαινομενικά ή ουσιαστικά παραπέμπουν στον ιστότοπο www.maxfeel.gr, δεν είναι σε θέση να ελέγξει την κωδικοποίηση εγγραφής αυτών, τις μεθόδους προστασίας του καταναλωτή/χρήστη ή την προστασία των προσωπικών δεδομένων αυτού και πάντα σχετικά με την ηλεκτρονική τοποθεσία που οι σύνδεσμοι (links) βρίσκονται. Η φαινομενική ή ουσιαστική ύπαρξη των συνδέσμων (links) σε άλλες ηλεκτρονικές τοποθεσίες εκτός του δικτυακού ιστότοπου www.maxfeel.gr δε συνεπάγεται την εν μέρει ή εν όλω συμφωνία της Εταιρείας με το εμπορικό ή πνευματικό περιεχόμενο των δικτυακών τόπων που αυτά βρίσκονται.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Η Εταιρεία μέσω του δικτυακού τόπου www.maxfeel.gr συλλέγει προσωπικά δεδομένα των χρηστών όπως όνομα, επώνυμο, διευθύνσεις, τηλέφωνα, emails, ηλικία, φύλλο κλπ κατά τη διαδικασία εγγραφής ή κατά τη διαδικασία εισαγωγής των στοιχείων σας για τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας σας ή με τη μορφή ερωτηματολογίων, διαγωνισμών. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία δεσμεύεται για την καλόβουλη χρήση αυτών πάντα με σκοπό την διεκπεραίωση, προώθηση και βελτιστοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι της Εταιρείας και συνεργάτες της Εταιρείας που σκοπό έχουν την εκτέλεση εργασιών για την ικανοποίηση των επιθυμιών και των παραγγελιών σας και πάντοτε διασφαλίζοντας ότι αυτά δεν πρόκειται να επεξεργαστούν παράνομα. Σε καμία περίπτωση η χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών/καταναλωτών δεν προορίζεται προς δημοσίευση, ενοικίαση ή πώληση σε τρίτους παρά μόνο στις περιπτώσεις ίδιας αίτησή σας ή δικαστική παραγγελία ή απόφασης άλλης δημόσιας αρχής. Ανά πάσα στιγμή ο χρήστης έχει το δικαίωμα της ενημέρωσης ή/και αντίρρησης με την περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του βάση της νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, και λαμβάνοντας υπόψη τον όγκο και τη φύση του διαδικτύου, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε μορφή ζημίας υποστεί ο χρήστης/επισκέπτης του δικτυακού τόπου www.maxfeel.gr, των υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων αυτού, στα οποία προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των όρων του παρόντος. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία μας και ο ιστότοπος www.maxfeel.gr είναι πλήρως εναρμονισμένοι με βάση τις διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων (άρθρο 11 ν. 2472/1997).

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Η πληρωμή των αγορών σας μπορεί να γίνει μέσω Πιστωτικής Κάρτας, Αντικαταβολής, Τραπεζική Κατάθεση, Πληρωμή στο Κατάστημα.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ: Για πληρωμή με αντικαταβολή κατά την παράδοση στο χώρο σας δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα.

ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ: Η κατάθεση του ποσού προς πληρωμή μπορεί να γίνει εντός 1 ημερας στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό. Πέραν των 3 ημερών και χωρίς προειδοποίηση ακυρώνεται η παραγγελία.

ALPHA BANK GR6201407990799002330000900

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ, ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ) 

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης. 

Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση. 

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον: 

● Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία. 

● Ο καταναλωτής πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2241 402120 ή στο mail ,[email protected] προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του. 

● Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη. 

● Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα  πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία. 

● Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα σας υποδείξουμε για τους πελάτες μας και με επιβάρυνση του καταστήματος. 

Το MAXFEEL, ως προμηθευτής, εγγυάται την καλή λειτουργία κάθε συσκευής που προμηθεύει και παρέχει υποστήριξη σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:

 
Το MAXFEEL παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας του λογισμικού της συσκευής (εφόσον πρόκειται για συσκευή με προγραμματιζόμενο λογισμικό, π.χ. κινητό τηλέφωνο, tablet pc) για τρία (2) έτη από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση που το λογισμικό της συσκευής παρουσιάσει προβλήματα στη λειτουργία του, ο αγοραστής δικαιούται δωρεάν επιδιόρθωση εντός της περιόδου ισχύς της εγγύησης. Το MAXFEEL οφείλει να προσφέρει την απαραίτητη υπηρεσία επιδιόρθωσης.
Σε περίπτωση καμένων/ελαττωματικών pixel στην οθόνη, καλύπτονται από την εγγύηση μόνο εφόσον ο αριθμός τους είναι πάνω από 3 στο σύνολο των pixel της οθόνης.
Σε περίπτωση που ο αγοραστής δε μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στο κατάστημά μας αυτοπροσώπως, επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.
 
 
Καμία υπηρεσία δεν παρέχεται χωρίς χρέωση εφόσον εντοπισθεί:
 
 
 
Ακατάλληλος χειρισμός της συσκευής, που έχει επιφέρει βλάβη ή ζημιά σε αυτή, όπως πτώση, ρινίσματα και ξένα σώματα σε ακουστικό, ηχείο, θύρα φόρτισης, υποδοχή ακουστικών (ακόμη και σε συσκευές με πιστοποίηση ανθεκτικότητας IP67, IP68, IP69, MIL-STD-810G)
 
 
 
Χρήση μη συμβατών περιφερειακών, ικανά να επιφέρουν βλάβη ή ζημιά στη συσκευή
 
Επεμβάσεις, αλλαγές ή απόπειρες επισκευής από τον χρήστη ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο άτομο
 
Ζημιές από ανωτέρα βία, π.χ. ζημιές από υγρασία-νερά (ακόμη και σε συσκευές με πιστοποίηση ανθεκτικότητας IP67, IP68, IP69, MIL-STD-810G), κεραυνό, υπέρταση ηλεκτρικού δικτύου, πυρκαγιά, περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις, βροχή, πλημμύρα, σεισμό κ.ά.
 
Εσφαλμένες επεμβάσεις στο λειτουργικό σύστημα (firmware) της συσκευής από τον χρήστη ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο άτομο
 
Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής καθώς και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το Services.
 
Σε περίπτωση μη παραλαβής της συσκευής μετά την παρέλευση 60 ημερών από την ημερομηνία παράδοσής της στο Services χωρίς καμία υποχρέωση ειδοποίησης γραπτής ή τηλεφωνικής από μέρους μας, αυτή αποστέλλεται για ανακύκλωση.
 

Η δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας (backup) των δεδομένων της συσκευής είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Το MAXFEEL αναλαμβάνει την διαδικασία δημιουργίας αντιγράφου κατόπιν χρέωσης αλλά δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια δεδομένων κατά την διάρκεια προσπάθειας δημιουργίας αντιγράφου ασφαλείας και δεν υποχρεούται για την ανάκτησή τους. Για κάθε είδους ζημιές που αναιρούν την ισχύ της εγγύησης, μπορούμε να προσφέρουμε επισκευή, με ανάλογο κόστος ανταλλακτικών ή/και εργασίας. Το ίδιο ισχύει και μετά τη λήξη της εγγύησης.

Εγγύηση SmartWatch

Όλα τα smartwatch στο κατάστημα μας διαθέτουν εργοστασιακή εγγύηση κατασκευαστή ενός έτους.

Κινητά τηλέφωνα – Tablets – Laptops – H/Y

Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ’ αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή “Dead On Arrival”, το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε. Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή “Dead After Purchase” το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής. DOA κινητών 7 μέρες (ημερομηνία έκδοσης της Απόδειξης – Τιμολόγιο Αγοράς). Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς. Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.
Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι: Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης (η διαδικασία μπορεί και να χρειαστεί 10 – 90 εργάσιμες ημέρες ). Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.
Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού, αντικατάστασης μπαταρίας ή επισκευής εντός εγγύησης. Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής το οποίο είναι μέσα στην εγγύηση και δεν επισκευάζεται, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2241 402120


Ελαττωματικά προϊόντα και Εγγύηση

Εάν το προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο 2241 402120  είτε με email στο [email protected] για να την επίλυση του προβλήματος. 

Οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι:

Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας με κατάλληλη συσκευασία για την προστασία του προιοντος και το απαραίτητο αντίγραφο απόδειξης αγοράς ή τιμολογίου, με συνεργαζόμενη εμάς εταιρεία κούριερ και μόνο.

Το προϊόν αποστέλλεται από εμάς στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service ή στην κατασκευάστρια εταιρεία/προμηθευτή για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης, από την στιγμή που το Max Feel δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα που να μπορεί να πιστοποιησει το ίδιο την αδυναμία λειτουργίας της συσκευής. Η χρονική διάρκεια ενός τεχνικού ελέγχου εξαρτάται αποκλειστικά από το εκάστοτε τεχνικό τμήμα,(10-90 εργάσιμες ημέρες) το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή παρακώλυση.Τα μεταφορικά έξοδα από εξωτερικό επιβαρύνουν τον πελάτη.

Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη και δεν επιδιορθώνεται, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος με δικά μας έξοδα είτε την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών.

Οι επιστροφές προϊόντων από το εξωτερικό επιβαρύνουν τον αγοραστή.  

Περιπτώσεις μη έγκυρης εγγύησης:

  • Εάν το προϊόν δεν έχει αγοραστεί από το Maxfeel ή ο μοναδικός σειριακός αριθμός του προιοντος δε συνάδει με αυτόν του νόμιμου παραστατικού που έχει εκδοθεί.
  • Εάν έχει παρέλθει χρονικά η εγγύηση του προϊόντος
  • Εάν το εκάστοτε τεχνικό τμήμα αποφανθεί ότι η υπαιτιότητα βλάβης του προϊόντος είναι του καταναλωτή ή δεν κριθεί ελαττωματικό. Σε αυτές τις περιπτώσεις το κόστος των μεταφορικών από και προς τον πελάτη επιβαρύνουν τον ίδιο.
  • Εάν δεν συνοδεύεται η συσκευή από το κουτί της αλλα και τα παρελκόμενα της.

Το Max Feel έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή.

Δικαίωμα υπαναχώρησης. 

 Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτος τα εξοδα αποστολης. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον : 

● Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία.

● Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί.

● Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια

● Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς. 

● Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.

● Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας. 

Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης της παραγγελίας τα χρήματα θα επιστρέφονται ανάλογα με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Ειδικότερα οι συναλλαγές με χρήση πιστωτικής θα ακυρώνονται ενώ στην περίπτωση αντικαταβολής θα γίνεται κατάθεση των χρημάτων στο λογαριασμό που θα μας υποδεικνύει ο πελάτης. 

Τυχόν έξοδα αποστολής σε περίπτωση υπαναχώρησης του καταναλωτή θα καλυφθούν από τον ίδιο και αφού λάβουμε το προϊόν και καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι είναι σε καλή κατάσταση θα σας επιστρέφουμε τα χρήματα. 

Ανταλλαγές & Αλλαγές 

Όταν επιλέγετε να αλλάξετε και να ανταλλάξετε ένα προϊόν με άλλο προϊόν της ίδιας αξίας θα επιβαρυνθείτε με το κόστος αποστολής. 

Έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εμφανίσουμε όσο το δυνατόν ακριβέστερα τα χρώματα και τις εικόνες των προϊόντων μας που εμφανίζονται στο κατάστημα. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η οθόνη του υπολογιστή σας θα είναι ακριβής. 

Όλες οι περιγραφές των προϊόντων ή των τιμών των προϊόντων υπόκεινται σε αλλαγές ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση, κατά την αποκλειστική μας κρίση. Διατηρούμε το δικαίωμα να διακόψουμε οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή. Οποιαδήποτε προσφορά για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία που γίνεται σε αυτόν τον ιστότοπο είναι αυτομάτως άκυρη όταν απαγορεύεται. 

Δεν εγγυόμαστε ότι η ποιότητα οποιωνδήποτε προϊόντων, υπηρεσιών, πληροφοριών ή άλλου υλικού που αγοράσατε ή αποκτήσατε από εσάς θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες σας ή ότι τυχόν σφάλματα θα διορθωθούν. 

COOKIES

Η εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιεί αλφαριθμητικά αρχεία αναγνώρισης, τα λεγόμενα «cookies» για την αναγνώριση του επισκέπτη/χρήστη ορισμένων υπηρεσιών και σελίδων του δικτυακού τόπου (π.χ. newsletters, καλάθι αγορών, wishlist κλπ). Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο κάθε επισκέπτη/χρήστη και δεν λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του. Αυτά ανάλογα με τη διάρκειά τους χωρίζονται σε προσωρινά «session cookies» και έμμονα «persistent cookies». Τα session cookies χρησιμοποιούνται για Α) Αυτόματη αναγνώριση σας ως εγγεγραμμένου χρήστη μετά τη σύνδεσή σας (login) ή/και για την περιήγηση σε ασφαλείς ιστοσελίδες, Β) Για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καλαθιού και wishlist και την αυτόματη αναγνώριση του χρήστη κατά την εκτέλεση αγορών, Γ) Για την ηλεκτρονική αναγνώριση των χρηστών που είναι ήδη συνδεδεμένοι σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα persistent cookies χρησιμοποιούνται για Α) Τη διευκόλυνση και βελτιστοποίηση της χρήσης των προσφερόμενων υπηρεσιών και κατανάλωσης/χρήσης των προϊόντων/υπηρεσιών προς πώληση, Β) Για στατιστικούς λόγους και προκειμένου να καθορίζονται οι περιοχές οι οποίες είναι χρήσιμες ή δημοφιλείς ή για λόγους marketing Γ) Για εμφάνιση περιεχομένου αντίστοιχου με τις επιλογές και τα ενδιαφέροντά σας. Τα δεδομένα που συλλέγονται από τη χρήση των cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά με τη μορφή ανώνυμων στατιστικών δεδομένων και δε φέρουν οποιαδήποτε άμεση σύνδεση με το πρόσωπό σας. Ο επισκέπτης/χρήστης του δικτυακού τόπου μπορεί να ρυθμίσει τον διακομιστή του κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τον προειδοποιεί για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες της Εταιρίας είτε να μην επιτρέπει την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης των συγκεκριμένων υπηρεσιών και σελίδων δεν επιθυμεί την χρήση cookies για την αναγνώριση του δεν μπορεί να έχει περαιτέρω πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.

Ασφάλεια συναλλαγών

* Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

*Σε περίπτωση που δε λάβετε mail επιβεβαίωσης παραγγελίας (παρακαλούμε δείτε τα ανεπιθύμητα μηνύματα) επικοινωνήστε μαζί μας καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να μην έχει περαστεί η παραγγελία σας.